söndag 13 november 2011

Finske Dimitri har Sveriges bästa röst!

Äntligen måndag. True Talent är slut, man får koncentrera sig på Idol igen om man gillar sån´t. Programmen är så lika nu för tiden, sångtävlingar, matprogram hur många som helst, snickare,både arga och glada och alla frågetävlingar...
Beck på söndagkvällarna, varför dessa gamla repriser om och om igen? 


Dimitri sjöng bra, han var bäst! Men Emilie var lika bra tycker undertecknad, som fascinerades av henns skönhet och vackra ben... Hennes "Rebeckas sång" gav mej gåshud av välbehag. Nästan som min idol, Helen Sjöholm, jag får gåshud av att bara se henne och hon bor ju i samma stad som jag.


Måndag morgon, det blåser friskt och hösten har kommit, gatorna blir hala av frosten, men än så länge ingen snö, tack och lov tycker jag, men vad säger Charlotte Kalla som ju segrade lätt igår. Hon bor också i staden där jag residerar.
Men Dimitri, han vann en million! Visst är det lite av Tom Jones när han uppträder, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar